Thursday, December 30

Happy New Year

2010 bakal ditinggalkan..2011 bakal menjelma..hope tahun 2011 ni tahun yang bertuah bagi aku..after 2 years ketawa dalam tangisan..so hope 2011 ni tahun ketawa dalam kegembiraan..insyallah..and hope tahun 2011 tahun yang memberi aku banyakkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkk rezeki..ahaksss...apalaaa kejutan yg bakal aku dapat nnt ya..hope bukan mcm 2009 n 2010..yang penting wish aku tahun ni nakkk stayyyyyy awayyyyyy from masalah..aku pun dah tak mau berkawan dgn orang sangat..cukup lerrrr aku buat baik dgn orang...orang balas aku dgn taik..cehhh..tiada ampun bg mu..and utk mak cik aku yg kepoh tu..tunggu surat saman dari aku..jgn ingt aku tak pandai nak menyaman orang even ko adik bapak aku ok...buat taik dgn aku yaaa,...ko tunggu je.. satu family ko susah aku kerjakan..ahakss..Btw aku serahkan pada yg pakar utk urus saman2 ni..ahahaha...aku nak stay away dari masalah..tu je..happy new year Jep..and happy new year to me gak..hope kita kekal sampai bila2..

No comments:

Post a Comment