Saturday, January 1

My new year gift:Nokia X3 Touch n Type

Aku dpt hadiah ni masa malam before new year..tapi still dikira hadiah tahun baru kan..hehehe..1st time aku pakai Nokia ni coz before2 diz i prefer Sony Ericson..and sebelum aku dapat hp ni..hp aku jenis cokia punya hp..hahaha..ye laa beli je rosak..beli je rosak..last2 mak aku suh aku pakai hp lama dia..sedih je..adik2 aku hp semua canggih2 termasuk mak bapak aku..bapak aku lagi best..beli hp after 3 months mesti hilang tak pun tertinggal..simcard dia tu ntah brapa kali renew..hahaha..tapi aku rasa kureng ler hp ni coz hp hanya support hanya support jaringan GPRS dan EDGE tanpa dukungan Wi-Fi dan 3G..nak suh tukar baru ni..lgpun hp ni memang dibuat khas utk kaki musik bukan mcm aku..ahahaha..tapi tak kisah laa..yg penting kredit sentiasa penuh, nak bersembang clear n tak der buffering hahaha...






 Result after 1 day: Handphone ni membosankan..tak support wi-fi..aplikasi bosan je..so aku suh mat jep tukar hp baru..pueh hati aku...

No comments:

Post a Comment