Friday, January 28

CNY Gifts: Acer Aspire 4738ZG

Hari ni aku dpt juga laptop ni..setelah lama aku tak berlaptop sebab dijual masa susah ari tu..skang ni alhamdulillah aku dpt balik..si Jep dpt laptop ni dgn barang2 yg banyaknya free hahaha..c Jep dpt bodek tokey tu bagi headphone, notebook cooler pad,mouse,mouse pad,7 cd kosong dgn 1 cd game free..wahh giler bankrup tokey tu dikerjakan c Jep..hahaha..nasib korang ler..sapa2 yg kenal mat Jep memang bakal2 bankrup.. aku rasa puas hati gak laa dgn lappy ni coz cantik giler graphic dia..warna lappy ni lak warna coklat..perghh elegence gitu..pas ni aku dah tak payah pegi melepak kat Cc dah coz aku dah dpt lappy ni..hahhaha...

This elegance lappy feature is:
Intel pentium P6200
1.4 HD Led LCD
2 GB DDR3 Memory
320 GB HDD
AMD Radeon HD 6370M
DVD Super Multi DL drive
6 cell Li-ion battery




No comments:

Post a Comment