Friday, January 28

geramnya aku

perghh hot toll laa aku dgn PC games ni leceh nak mampus..knapa laaa susah sangt nak install benda ni..game yg aku bli sampai skang aku tak dapt nak install lagi..stress giler..dah bawa p kedai soh tuan kedai tu install pun tak dpt2 juga..apaaaa laaa game ni..dah laa mahal RM24..tapi tak leh pakai..giler jeee...nak kena pgi lagi kedai tu..bodoh punya tokey..sepak baru tau..nak kena ada wireless laaa baru dpt install..ntah hape2 ntah..dah laa game tu salah bagi serial key number..terkulat2 je aku mencari serial number..apa ntahhh...huh nasib ari ni jumaat..terpaksa sabar sket...lupa nak bg tau game yg aku bli The Sims 3:ambition dgn Tropico 3..sememangnya aku ni memang peminat setia The Sims...sampai sanggup tak tidur sebab nak main benda ni punya pasal..apalaa..hahaha...pa per pun aku nak try lagi instal benda ni..tak dpt gak..terpaksa aku guna kuasa veto aku nih...

No comments:

Post a Comment