Sunday, January 16

Facebook..facebook..facebook..

aku ni malas sebebanrnya nak berfacebook..dah setahun lebih aku tinggalkan benda ni..so skang ni bila guna balik benda ni aku dah jadi tak tau..dah jauh ketinggalan aku dgn benda ni..kawan aku pun ada 5 je..hahaha..before ni fames dgn friendster,myspace..skang fames dgn facebook..semua orang even mak cik jual nasi lemak pun ada facebook..aku juga yg malas nak guna benda ni..kengkadang aku lupa aku ada akaun kat facebook..ahahah..tapi pa per pun aku kena rajin gak guna benda ni supaya hubungan ngan kengkawan tak ilang gitu je..so nak tak nak kenalaa guna juga.. c Jep pun guna,aku pun guna juga ler even dia dok jeling-menjeling..aku penah ada satu akaun ni..web apa aku dah tak ingt..yg tegur aku semuanya black sparrow(awang hitam)..perghhh gelinyaaa aku..semua nak ajak kapel..euuuwwww...penah aku kena serang dgn sorang minah ni sebab bermsg dgn mamat hitam ni..dia ingt aku nak rampas bf dia..minah ni minah melaka..dok skali dgn bf negro dia ni..eh eh eh..tak der keje aku nak rampas bf dia..hahaha..dah laa dok serumah tak kawin lagi..muahaha..aduhai..mat melayu dah tak der ke nak kapel2..n jgn kapel dgn mat indon dok Lombok plakk..lagi bahaya..kat Malaysia makan nasi..dok Lombok makan batu..nasib ler ko nak..

No comments:

Post a Comment